• اصفهان خیابان شیخ صدوق | بهارستان

تماس با ما

09136779174

تماس با مدیر

09136779174

نکات مهم قبل از اسباب کشی

نکات مهم قبل از اسباب کشی

نکات مهم قبل از اسباب کشی

 

 
نکات مهم قبل از اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان

نکات مهم قبل از اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان که باید حتما رعایت شود تا با خیال راحت تجربه یک اسباب کشی در اصفهان مطمئن و عالی را داشته باشید

اما مهمترین مزیت این است است خانه جدید خالی از وسایل است و کار در آن راحتر است زیرا دست و پاگیری وسایل را ندارید.

اسباب کشی اصفهان با بهترین نیرو های حمل اثاث منزل اصفهان را به ما بسپارید.

 ناودان ها را پاک کنید

قبل از اسباب کشی ناودان ها را تمیز کنند تا از آفات و سدهای یخی جلوگیری کنند. برگ ها را با دست یا با کمک دمنده برگ ، شلنگ باغچه یا جاروبرقی مرطوب و خشک بردارید .

نشتی شیر آب ها برطرف کنید

شیرهای نشتی را می توان با کمی گریس و دانش فنی تعمیر کرد. ابتدا آب سینک ظرفشویی را خالی کنید و با دستمال تخلیه را ببندید تا در حین جدا کردن شیر، قطعات کوچکی را از دست ندهید. یک شیر تراکمی و واشر لاستیکی جدید برای آب بندی

دریچه نیاز دارد و یک شیر آب بدون واشر چکه ای را می توان با یک O-ring جدید متوقف کنی

 

فیلتر ها را تعویض کنید

مطمئن شوید که فیلتر هواکش تعویض شده است.اگر فیلتر ها تعویض نشده اند فیلتر مناسب را برای هود خود انتخاب کنید.

مراقبت از کفپوش های چوبی

کفپوشهای چوبی اغلب جذابترین ویژگی خانه هستند و با مراقبت مناسب، میتوانید آنها را به همین شکل حفظ کنید. قبل از اسباب کشی مطمئن شوید که از محصولات تمیز کننده طراحی شده برای چوب سخت استفاده کنید، زیرا پاک کننده های دیگر می توانند باعث آسیب شوند. کمی آب روی پارچه معجزه می کند ، اما آب زیاد به چوب آسیب می زند.  حتما قبل از اسباب کشی حدالامکان روکش های کف را بپوشانید تا در معرض آسیب نباشند.

تعویض سر دوش ها

تعویض سر دوش یک پروژه کوچک با تاثیر بزرگ است. سر دوش موجود را بردارید، سپس یک سردوش مناسب به جای سردوش قدیمی نصب کنید.

ترموستات را عوض کنید

یک ترموستات قابل برنامه ریزی گام بزرگی به سمت بهره وری انرژی است و نصب آن آسان است : تهویه مطبوع خود را خاموش کنید، سپس ترموستات قدیمی را بردارید و ترموستات جدید را مجدد نصب کنید.

گرفتگی توالت را برطرف کنید

هر صاحب خانه در طول سال ها با یک یا دو توالت گرفتگی مواجه می شود. هرچقدر هم که در زمان وقوع این گرفتگی نگران کننده باشد، رفع گرفتگی با پیستون، مارپیچ، دستکش لاستیکی و

سطل ساده است. اگر خطر سرریز شدن کاسه وجود دارد، شیر آب پشت توالت را ببندید و نیمی از آب را خالی کنید و توالت گرفته را باز کنید.

ساخت باکس گل

اگر در خانه جدید پنجره دارید یک باکس کوچک برای گل بسازید  قطعات را با یک اتصال لب به لب ساده به هم بچسبانید. تخته ها را به هم بچسبانید و برای زهکشی را در پایین باکس سوراخ های ایجاد کنید. جعبه پنجره را با استفاده از پیچ ها یا براکت های سنگین به قاب پنجره وصل کنید تا مطمئن شوید که گل های مورد علاقه شما خانه ای امن دارند.

سوراخ کاری ها را انجام دهید

آویزان کردن یک قفسه یا یک آینه سنگین قاب یا عکس و ….

بهتر است قبل از شروع کار بدانید که سیم کشی های دیواری شما کجا هستند . برای صرفه جویی در وقت هنگامی که به دیواری ضربه می زنید، نقطه ای که گل میخ پشت آن قرار دارد، محکم به نظر می رسد.

کاشی ها را به طور موثر تمیز کنید

برای داشتن کاشیهای چینی تمیز ، دو بار آنها را تمیز کنید  برای تمیز کردن عمیق، به مدت 5 تا 10 دقیقه کاشی ها را با مخلوط آب و سرکه خیس کنید و با یک برس نرم بشویید. با یک پارچه میکروفیبر خشک کنید. برای حفظ ظاهر جدید کاشی ها، از سفید کننده، موم، پاک کننده های روغنی و اسکرابرهای سخت خودداری کنید.

قفسه ها را نصب کنید

میتوانید قفسههای شناور را آویزان کنید، اما مطمئن شوید  پایه نگهدارنده به دیوار متصل هستند. در غیر این صورت، از لنگرهای دیواری استفاده کنید که می توانند وزنی را که می خواهید قفسه های شناور نگه دارند، تحمل

کنند. همیشه قبل از سوراخ کردن دیوار از یک تراز استفاده کنید. اگر تراز سنتی یا لیزری ندارید، می توانید یک برنامه تراز را در گوشی هوشمند خود دانلود کنید

گرفتگی سینک را باز کنید

اگر سینک گرفتگی دارد، از پاک کننده های شیمیایی فاضلاب صرف نظر کنید.  لوله U شکل زیر سینک را ابتدا با قرار دادن یک سطل زیر آن و باز کردن پیچ لوله بررسی کنید.

شیر آب را تعویض کنید

تعویض شیر آب ممکن است چشمگیر به نظر برسد، اما خیلی سخت نیست. یک شیر جدید را انتخاب کنید که به سوراخ هایی در همان مکان

های شیر قدیمی به سوراخ نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که به درستی روی سینک قرار می گیرد. قبل از کار از زیر روشویی، یک عکس بگیرید تا بدانید چگونه همه چیز را دوباره وصل کنید. آب را ببندید، شیر آب را تخلیه کنید، سپس دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید.

درز ها را پر کنید

پر کردن شکافهای داخل خانه یا ضد آب کردن فضای بیرونی شما با یک تفنگ درزگیر ساده است. برای استفاده از تفنگ درزگیر ، پیستون را عقب بکشید و لوله درزگیر را وارد کنید. اپلیکاتور پلاستیکی را با زاویه 45 درجه برش دهید تا جریان درزگیری کاهش یابد. لمس نرم تر روی ماشه امکان کنترل بهتر درزگیر را فراهم می کند.

فضای بیرونی را تمیز کنید

تمیز کردن فضای بیرونی خود با یک کارواش با فشار می تواند چندین سال کثیفی را از بین ببرد. از بالا به پایین تمیز کنید و برای جلوگیری از پاک شدن رنگ یا آسیب دیدن و ساییدگی از قرار دادن شیلنگ در زاویه 90 درجه خودداری کنید. خانه شما درکمترین زمان زیبا و بدون آلودگی خواهد بود.

توری پنجره ها را تعویض کنید

توری ها بخش مهمی از دفاع خانه شما در برابر حشرات هستند، بنابراین وقتی صفحه های پنجره به توری گیر می کنند، آنها را تعمیر کنید . صفحه توری را از روی قاب فلزی جدا کرده و همراه با سیم پلاستیکی قدیمی آن را دور بیندازید. توری های جدید را با سیم یا اسپلاین جدید داخل قاب قرار دهید و قسمت اضافی را کوتاه کنید.

دوغاب بین کاشی ها را تمیز کنید

برای رسیدن موفقیت آمیز به دوغاب تمیز، آب گرم اسپری کنید و با یک برس سفت بشویید. برای لکه های عمیق، دوغاب را با خمیر جوش شیرین و آب بپوشانید و مخلوط سرکه و آب اسپری کنید تا کف تمیز شود. حال کاشی های درخشان خود را که بشویید.

اتاق هایی که نیاز دارند را رنگ کنید

پس از انتخاب رنگ های عالی اتاق وسایل روشنایی را باز کنید (بعد از قطع برق). دیوارها، کف و سقف را جاروبرقی بکشید. کف و قرنیزها را با نوار  محافظت کنید. اتاق را تهویه نگه دارید و حتما چند روز قبل از اسباب کشی رنگ کردن اتاق را انجام دهید.

لامپ های قدیمی را تعویض کنید

لامپ قدیم تاریک می شوند با تعویض لامپ ها می توانید اجازه دهید نور خوبی مجدد وجود داشته باشد .

پریز ها را تعویض کنید

اگر پریزهای شما نیاز به به روز رسانی دارند، برق را قطع کنید و از یک تستر ولتاژ (فازمتر) استفاده کنید تا مطمئن شوید که برق از آنها عبور نمی کند.

صفحه رویی را بردارید، پیچ خروجی را باز کنید و توجه داشته باشید که کدام سیم به کدام پریز متصل است. پریز جدید را وصل کنید ، آن را در جای خود پیچ کنید و برق را دوباره روشن کنید تا کار خود را آزمایش کنید.

شومینه را تمیز کنید

هر صاحب خانه باید بتواند شومینه و دودکش خود را قبل از اسباب کشی بررسی کند. مطمئن شوید که خاکستر باقی مانده را پاک کرده باشید و جعبه آتش را تمیز کنید. سپس، وجود ترک در دودکش را هم در داخل و هم از خارج بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که درپوش دودکش محکم وصل شده است .

رنگ آمیزی درب ورودی

رنگ کردن درب می تواند فوراً جذابیت خانه شما را افزایش دهد . این یک ایده آسان برای صاحب خانه است که زمان زیادی را صرف نمی کند و فقط به چند ابزار و لوازم اولیه نیاز دارد. آماده سازی بسیار مهم است، بنابراین مطمئن شوید که هر رنگ ترکخورده یا پوست کنده را بردارید و قبل از شروع درب را صاف کنید. درب را کاملا پاک کنید و بگذارید خشک شود. تمام سخت افزارها را حذف کنید. سپس با لبه ها و گوشه های بیرونی شروع به رنگ آمیزی کنید.

پنجره ها را بشورید

با پاک کردن پنجره ها، از جمله قاب ها، با آب ملایم صابون شروع کنید. سپس تمیزکننده پنجره اسپری کنید و از یک حوله تمیز و بدون پرز برای خشک کردن پنجره با حرکت Z شکل استفاده کنید. شما همچنین می توانید از یک ابر برای حذف آب اضافی قبل از تمیز کردن استفاده کنید.

نحوه سازماندهی، برنامه ریزی و آمادگی برای یک نقل مکان خانگی

چه به شهر دور در کشور نقل مکان کنید و چه به شهر همسایه، آماده شدن برای یک  اساب کشی می تواند فوق العاده استرس زا و طاقت فرسا باشد. به نظر میرسد بین بستهبندی جعبهها ، شلوغی، یافتن وسایل نقلیه قابل اعتماد و احتمالاً آماده کردن خانه فعلی شما برای فروش، جزئیات بیپایانی وجود دارد که باید در مورد آن فکر کنید. به همین دلیل است که ما این راهنماها را برای شما جمع آوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم سازماندهی شده عمل کنید، بدانید چه چیزی باید رعایت شود تا حرکت شما تا حد امکان بدون استرس باشد!

برنامه ریزی برای اسباب کشی

چگونه برای اسباب کشی برنامه ریزی کنید

به محض اینکه تصمیم گرفتید اسبابکشی کنی، یک برنامه ایجاد کنید. می توانید با یک برنامه اولیه شروع کنید و آن را پر کنید تا جزئیات بیشتری را بیابید و برنامه و جدول زمانی را مشخص کنید. در مورد کارهایی که باید در خانه فعلی خود انجام دهید فکر کنید، خواه این موارد شامل تمیز کردن،بسته بندی یا هر گونه بازسازی کوچکی باشد که در صورت فروش خانه فعلی خود باید به فکر آنها باشید.

بهترین قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان را از آرامش بار بخواهید

هزینه ها را بررسی کنید

در مورد بودجه فکر کنید و هزینه های جابجایی را تخمین بزنید. هزینه همه چیز از بسته بندی نوار، بسته بندی حباب دار و جعبه ها گرفته تا هزینه های جابجایی شرکت را در نظر بگیرید. آنچه را که باید برای خانه جدید خود بخرید تا نقل مکان کنید، یادداشت کنید و جزئیاتی مانند زمانی که کلیدها را دریافت می کنید و می توانید شروع به نقل مکان کنید یادداشت کنید تا بتوانید برنامه زمانی ایجاد کنید.

استخدام نیرو مجرب

آیا باید نیروی حرفه ای استخدام کنید یا خودتان کارها را انجام دهید؟

چندین گزینه مختلف برای جابجایی تمام دارایی های شما وجود دارد. برای تصمیم گیری اینکه کدام گزینه برای شما بهترین است، سوالات زیر را در نظر بگیرید. خانه جدید شما چقدر دور است؟ برای جابجایی چقدر چیز نیاز دارید؟ آیا قطعات سنگین و خانوادگی زیادی وجود دارد که برای جابجایی به آنها نیاز دارید یا مبلمان کوچک و آپارتمانی؟

شما می توانید خودتان همه چیز را بسته بندی و جابجا کنید، در این صورت باید برای بسته بندی و احتمالاً هزینه های وسیله نقلیه اجاره ای بودجه اختصاص دهید. اگر ترجیح می دهید این کار را انجام ندهید، می توانید وسایل خانه ی خود را بسته بندی کنید و یک شرکت حمل و نقل حرفه ای را استخدام کنید تا حمل و نقل را برای شما انجام دهد، یا شرکتی را استخدام کنید که هم بسته بندی و هم اسباب کشی را برای شما انجام دهد.

ایجاد جدول زمانی

نحوه ایجاد جدول زمانی و زمانبندی وقتی صحبت از یک اسباب کشی به میان میآید، وسایل زیادی برای جایجایی وجود دارد، به همین دلیل است که ایجاد یک جدول زمانی و یک برنامه برای حفظ سلامت عقل و اطمینان از اینکه انجام کاری را فراموش نمیکنید، بسیار مهم است.

یک برنامه هفته به هفته ایجاد کنید، سپس با نزدیک شدن به روز رسیدن کامیون، یک برنامه روزانه ایجاد کنید. هر اتاقی را که قرار است در چه روزی بسته بندی کنید، زمانی که نیاز به اجاره کامیون دارید، روزهایی که ممکن است به پیمانکاران نیاز داشته باشید تا در خانه فعلی شما بیایند و تعمیرات را انجام دهند، و هر جزئیات دیگری که می توانید به آن فکر کنید، به شما اطمینان می دهد که منظم بمانید.

شروع اسباب کشی

اسباب کشی پروژه بزرگی است و دانستن اینکه از کجا باید شروع کرد دشوار است . راهنمای گام به گام ما به شما کمک می کند شما را در این فرآیند راهنمایی می کند، و نکات مفید زیادی را به شما می دهد که در وقت و انرژی شما صرفه جویی می کند. مثل جعبه برچسب زدن! ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما فراموش کردن این کار زمانی که میخواهید ظرفهای آشپزخانه خود را از بسته بندی باز کنید اما به نظر نمیرسد که آنها را پیدا کنید، باعث سردرد شما میشود. این مراحل ساده به شما کمک می کند تا سازماندهی کنید تا جعبه های شما بسته بندی شده آماده شوند.

شرکت اسباب کشی اصفهان اماده انجام کلیه خدمات اسباب کشی در اصفهان در تمامی روز ها بصورت شبانه روزی می باشد.

 

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی


مقالات ما


حمل بار بین شهری |  حمل اثاثیه منزل بین شهری اصفهان
  • 1
  • نوامبر
  • حمل بار بین شهری | حمل اثاثیه منزل بین شهری اصفهان

    حمل اثاثیه منزل بین شهری اصفهان | باربری بین شهری اصفهان باربری برون شهری و باربری بین شهری اصفهان و حمل بار بین ...

    اطلاعات مورد نیاز یک حمل و نقل خوب
  • 1
  • نوامبر
  • اطلاعات مورد نیاز یک حمل و نقل خوب

    اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب یک باربری و حمل و نقل در اصفهان خوب آرامش بار اصفهان بهترین انتخاب جهت داشتن راحت ترین ...

    هزینه حمل و نقل و اسباب کشی در اصفهان
  • 6
  • نوامبر
  • هزینه حمل و نقل و اسباب کشی در اصفهان

    عوامل موثر بر هزینه اسباب کشی اصفهان | قیمت باربری اصفهان ارزانآرامش بار بهترین و منصف ترین قیمت باربری اصفهان و تعرفه باربری ...

    باربری مرداویج اصفهان
  • 25
  • فوریه
  • باربری مرداویج اصفهان

    حمل اثاثیه منزل خیابان مرداویج و باربری مرداویج اصفهان باربری مرداویج اصفهان و حمل اثاثیه منزل در اصفهان توسط بهترین شرکت اسباب کشی ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09136779174

    آدرس

    اصفهان، خیابان شیخ صدوق | بهارستان | سپاهان شهر | شاهین شهر

    پست الکترونیک

    info@arameshbar.ir

    برچسب ها


    حمل اثاثیه منزل | 09136779174