از مهمترین کارها در زمان حمل اثاثیه منزل تهیه چک لیست اسباب کشی در اصفهان میباشد
اسبابکشی بدون درنظرگرفتن نکات مهم و برنامهریزی مناسب، روندی فرسایشی و خستهکننده را برای همه ما در پی خواهد دارد. از لحظهای که اقدام به جمعکردن اولین وسیله خود میکنید، تا وقتی که آخرین وسیله را در خانه جدیدتان قرار میدهید، باید به طور کامل برنامهریزی شده باشد تا در سریعترین زمان ممکن تمام کارهای حمل اثاثیه منزل در اصفهان انجام گیرد
. در این مطلب میخواهیم یک چکلیست کامل از تمام فرایندهایی داشته باشیم که برای راحتتر و ارزانتر کردن پروسه اسبابکشی لازم است.
پروسه اسبابکشی از نظر زمانی به سه بخش مختلف تقسیمبندی میشود. این قسمت مربوط به کارهایی است که باید قبل از شروع اسبابکشی انجام دهید. این فرایندها شامل کارهایی است که در پروسه دوماهه قبل از روز اسبابکشی باید انجام شود:
باید شرکتهای باربری اصفهان مختلف را بررسی کرده و در نهایت یکی از آنها را انتخاب کنید. بهتر است چندین شرکت را انتخاب کرده و در مورد نحوه حمل بار و کارگران و … با آنها صحبت کنید. همچنین هزینههایی که هرکدام از این شرکتها دارند، را بررسی کرده و نهایت باتوجهبه بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنید. برخی از شرکتهای حملونقل کار بستهبندی و پهن کردن وسایل را نیز برای شما انجام خواهند داد.
البته قبل از آنکه بخواهید با شرکتهای باربری تماس بگیرید، سؤالات خود را بهصورت یک لیست کامل مشخص کنید. قیمت، میزان حرفهای بودن کارگران، امکان لغو پس از ثبت سفارش اسبابکشی، وجود یا عدم وجود بیمه در طول اسبابکشی و مواردی که در ذهنتان وجود دارد را بررسی کنید.
در نهایت پس از انتخاب شرکت، تقریبا یک ماه مانده به روز اسبابکشی آن را رزرو کنید.
«خدمات اسباب کشی و باربری اصفهان »
اگر دارای فرزندی هستید، باید با آنها صحبت کنید تا در پروسه اسبابکشی همکاری لازم را با شما داشته باشند. سعی کنید برخی از فعالیتها در طول این پروسه را به عهده آنها بگذارید تا به شما کمک کنند.
حمل اثاثیه منزل در اصفهان در صورتی که توسط یک شرکت معتبر انجام شود کاری راحت خواهد شد
باید قبل از آنکه به دنبال مکانی جدید باشید، صاحبخانه خود را در جریان بگذارید. این کار از نظر قانونی باید دو ماه قبل از اسبابکشی انجام شود. تا در صورت نیاز ساکنین جدید برای آن انتخاب شود. این نکات را سعی کنید رعایت نمایید تا حمل بار اصفهان شما بدون نگرانی و خیلی راحت به انجام برسد
سعی کنید از کمک اطرافیانتان برای اسبابکشی استفاده کنید. باوجودآنکه کارگران در زمان حمل بار به شما کمک میکنند، اما در شرایطی وجود دوستان تنها بهعنوان یک همراه در کنار شما باعث دلگرمی و ازبینرفتن خستگی شما خواهد شد.
در زمانی که میخواهید ثبت سفارش خود را در شرکت حملونقل انجام دهید، باید تاریخی که برای اسبابکشی وجود دارد را در نظر بگیرید. معمولا در فصل تابستان به دلیل هوای مناسب تعداد اسبابکشیها بیشتر بوده و در نتیجه شرکتهای حملونقل هزینههای بیشتری را از شما دریافت خواهند کرد. همچنین روز اسبابکشی را به آخر هفتهها و تعطیلات موکول نکنید، چرا که قیمت نهایی در این روزها بیشتر خواهد بود.
برای آنکه بتوانید وسایل خود را از آسیبهای ممکن در زمان اسبابکشی دور کنید، نیازمند کارتن، چسبهای محکم و نایلونهای محافظ هستید. بهتر است قبل آنکه بخواهید وسایل خود را جمع کنید، این تجهیزات را سفارش دهید. میتوانید از فروشگاههای مخصوص یا حتی از میوهفروشی، سوپرمارکتها و … آنها را دریافت کنید.
تقریبا یک ماه مانده به زمان اسبابکشی باید برای تغذیه خود برنامهریزی کنید. نباید مواد غذایی زیادی را در فریزر نگهداری کنید. همچنین یخچال شما باید خالی از وسایل باشد. بهتر است از یک ماه قبل، برنامهریزی دقیقی را برای مواد غذایی خود داشته و خریدهای خود را کمکم انجام دهید. در صفحه حمل یخچال ساید در اصفهان نکات مهم دیگری در ارتباط با بسته بندی و حمل یخچال ساید گفته شده است
برای صرفهجویی در زمان بهتر است بستهبندی برخی از وسایل خود را تقریبا یک ماه قبل از روز اسبابکشی آغاز کنید. وسایلی که به آنها نیازی ندارید، را درون کارتنها قرار داده و آنها را در گوشهای از منزل قرار دهید.
میتوانید انباری را بهصورت کامل تخلیه کنید. وسایلی که ضروری بوده و به آنها نیاز دارید را نگه داشته و بهصورت کاملا محکم بستهبندی کنید. آنهایی که نیاز ندارید را به افراد نیازمند بدهید.
وسایل خانه را بگردید و لباس، کفش، وسایل منزل و … که به آنها نیاز ندارید را به افراد نیازمند بدهید. اگر تابهحال این وسایل برایتان مناسب نبوده از این به بعد نیز به دردتان نخواهد خورد.
برخی از شرکتهای باربری باید بر اساس اصولی خاص وسایل بزرگ مانند یخچال، ظرفشویی و … را بستهبندی کنند. در این صورت بهتر است قبل از روز اسبابکشی از آنها بخواهید تا این کار را انجام دهند.
یک ماه قبل از اسبابکشی حتما به سراغ وسیله حملونقل شخصی خود رفته و آن را سرویس کنید. شاید این موضوع چندان اهمیتی نداشته باشد، اما بخشی از جابهجاییها مربوط به همین گزینه است که شامل اسناد و مدارک، برخی از لباسها و … خواهد شد.
افرادی که از یک شهر به شهر دیگر نقلمکان میکنند، باید در حین اسبابکشی در مکانی موقت اسکان کنند. در این صورت باید از قبل، آن فضا را در نظر بگیرید.
زمانی که میخواهید به مکان جدیدی بروید، باید خرابیهای موجود در خانه قبلی را به طور کامل تعمیر کرده و آنجا را کاملا تمیز کنید. همچنین اگر مکان جدید نیاز به تعمیر دارد، نیز قبل از رفتن به آنجا باید حتما تعمیرات لازم را انجام دهید. از این موارد میتوانیم به خرابی کابینتها، برقکشی، سیم برق، پریزها، خطوط تلفن و … اشاره کنیم.
قبل از آنکه به منزل جدید بروید بهتر است نقشه مربوط به چیدمان آن را مشخص کنید. زمانی که کارگران وسایل شما را به مکان جدید میبرند، باید بدانند هر وسیله را در کدام قسمت قرار دهند.
اگر قصد تعویض وسایل منزل خود را دارید، بهتر است قبل از آنکه به منزل جدید بروید آن را سفارش دهید. در این صورت مطمئن خواهید بود سفارش شما در زمانی که در نظر دارید، به دستتان میرسد.
قبل از روز اسبابکشی باید محلی که کامیون باربر قرار است در آنجا بایستد را مشخص کنید. اگر ورود کامیون به پارکینگ نیازمند مجوز است قبل از روز اسبابکشی آن را دریافت کنید.
اگر میخواهید منزل جدید خود را نقاشی کنید، حتما قبل از ورود آن را انجام دهید. تقریبا ۲ هفته قبل از ورود به منزل جدید میتوانید این تغییرات را اعمال کنید.
بهتر است در طول جمعآوری وسایل خود اسناد و مدارکتان را در مکانی قرار دهید که در این فرایند گم نشوند.
روز قبل از اسبابکشی را به جمعکردن ملزومات و چمدانهایتان اختصاص دهید. این فرایند زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت.
بهتر است از یک روز قبل از اسبابکشی به همسایگانتان اطلاع داده و با آنها خداحافظی کنید. همچنین در صورت نیاز بخواهید تا ماشینهای خود را برای ورود کامیونها جابهجا کنند.
مقداری پول نقد را در جیب خود قرار دهید تا در روز اسبابکشی به همراه داشته باشید.
اکنون دیگر به روز موعود اسبابکشی رسیدهاید. موارد زیر مربوط به روز اسبابکشی است که باید رعایت شود:
مطمئنا پروسه اسبابکشی بهقدری خستهکننده خواهد بود که به برخی از مواد غذایی برای کسب انرژی نیاز خواهید داشت. اما مهمترین آنها آب است. چندین بطری آب را همراه خود داشته باشید تا هم خودتان و هم کارگران بتوانند از آن استفاده کنند.
یک چکلیست که از قبل برای وسایلتان آماده کردهاید را در اختیار داشته باشید، پس از آوردن وسایل حتما همه آنها را چک کنید.
خانه قبلی را پس از تخلیه کامل بررسی کنید. کمدها، اتاقها، حمام و آشپزخانه را چک کنید تا چیزی را از قلم نیندازید.
اگر صاحبخانه در محل وجود دارد، کلید را به او تحویل دهید. در غیر این صورت احتمالا یکی از اهالی ساختمان را برای دریافت کلید به شما معرفی خواهد کرد.
اکنون که به مکان جدید منتقل شدهاید خستگی تمام این روزها از تنتان در خواهد آمد، بهتر است پس از استراحتی کوتاه مراحل زیر را برای ساکن شدن در منزل جدید انجام دهید:
بستهبندی وسایل را باز کرده و هرکدام را به اتاقی که مربوط به آن است ببرید. البته وسایل بزرگتر در همان روز اسبابکشی درون اتاقهای مخصوص خود قرار گرفته است.
اگرچه گفته شد که قبل از اسبابکشی منزل خود را تمیز کنید، اما روز اسبابکشی احتمالا دوباره شاهد کثیف شدن آن خواهید بود. در این صورت باید حتما قبل از قراردادن وسایل خود در مکانهای مشخص آنجا را تمیز کنید. میتوانید از سرویسهای خدماتی برای این کار استفاده کنید.
محله جدید خود را بررسی کنید. مغازه و فروشگاههای نزدیک به آن را ببینید و اطلاعات کافی را از آنها به دست بیاورید. همچنین درصورتیکه کودکی دارید، بهتر است مراکز تفریحی و مدارس را در نزدیک محل زندگی خود ببیند.
بهتر است قفل منزل جدید خود را تعویض کنید. بهخصوص اگر مدت زیادی از ورود فرد قبلی به این مکان نگذشته باشد.
اگر شاهد آفت یا حشراتی در محیط منزل خود هستید، باید قبل از باز کردن وسایل خود با سمپاشی آنها را از بین ببرید.
درصورتیکه کودکی دارید، بهتر است تمام نکات ایمنی را در منزل جدید خود بررسی کرده و نقاطی که نیاز به ایمنی بیشتری دارند، را در نظر بگیرد.
اگر در منزل آپارتمانی هستید، سعی کنید با همسایگان خود آشنا شوید. بهتر است مدیر ساختمان را بشناسید و اطلاعات کافی را در مورد افراد ساکن در آنجا به دست آورید.
برای آنکه بتوانید در بهترین و سریعترین زمان ممکن اسبابکشی کنید، بهتر است مراحل را بار دیگر بادقت بخوانید. شاید بسیاری از آنها از نظر ما چندان اهمیت نداشته باشد. اما درهرصورت رعایتشان شما را یکقدم به هدف نهایی نزدیکتر خواهد کرد. میتوانید برای جابهجایی از سرویس اسبابکشی اصفهان استفاده کنید. همچنین اگر تجربهای از این پروسه و عواملی که باعث راحتتر شدن آن میشود، دارید آن را با ما به اشتراک بگذارید.
حمل اثاثیه منزل بین شهری اصفهان | باربری بین شهری اصفهان باربری برون شهری و باربری بین شهری اصفهان و حمل بار بین ...
اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب یک باربری و حمل و نقل در اصفهان خوب آرامش بار اصفهان بهترین انتخاب جهت داشتن راحت ترین ...
عوامل موثر بر هزینه اسباب کشی اصفهان | قیمت باربری اصفهان ارزانآرامش بار بهترین و منصف ترین قیمت باربری اصفهان و تعرفه باربری ...
حمل اثاثیه منزل خیابان مرداویج و باربری مرداویج اصفهان باربری مرداویج اصفهان و حمل اثاثیه منزل در اصفهان توسط بهترین شرکت اسباب کشی ...