• اصفهان خیابان شیخ صدوق | بهارستان

تماس با ما

09136779174

تماس با مدیر

09136779174

حمل میز بیلیارد در اصفهان | تخصصی و ارزان

حمل میز بیلیارد در اصفهان | تخصصی و ارزان

حمل میز بیلیارد در اصفهان | تخصصی و ارزان

حمل میز بیلیارد در اسباب کشی

حمل میز بیلیارد در اصفهان و حمل و نقل میز بیلیارد و جابجایی میز بیلیارد از خدمات ویژه شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان آرامش بار در اسباب کشی است. حمل میز بیلیارد بنا به دلایل زیادی کار دشواری است. هم احتمال آسیب به میز و هم به افرادی دارد که در حمل آن کمک می‌کنند. در اسباب کشی و جابه جایی یکی از اولین مواردی که به ذهن می آید این است که چگونه میز بیلیارد را حمل کنید. جابجایی میز بیلیارد در اسباب کشی یکی از چالش های مهم افرادی است که میز بیلیارد در خانه دارند. به طور کلی توصیه می‌شود . این کار چندان ساده نیست و کاملا تخصصی بوده و به افرادی نیاز دارد که در این کار تبحر و تجربه داشته باشند.

اگر میخواهید قبل از حمل اثاثیه منزل در اصفهان و حمل میز بیلیارد در اصفهان نکات مهم را بدانید فیلم زیر را مشاهده نمایید

 

جابجایی بیلیارد

 

اهمیت حمل میز بیلیارد در اصفهان

اگر میز بیلیارد در خانه دارید و یا صاحب کلوب ورزشی هستید که درون آن میز بیلیارد است، شما بسیار خوش شانس هستید. میز بیلیارد یکی از سرگرم کننده ترین وسایلی است که می توانید در خانه داشته باشید. میز بیلیارد و اسنوکر، امروزه جایگاه خاصی در مراکز تفریح و سرگرمی و شهربازی ها نزد جوانان علاقه مند دارد. حتماً در فیلم های سینمایی بارها دیده اید که عده ای از جوانان، دور میز سبز رنگ مشغول بازی بیلیارد یا اسنوکر و هستند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که ممکن است برای برخی از افراد ایجاد شود وجود داشتن میز بیلیارد در منزل یا برخی از باشگاه‌ها است. جابجایی و حمل میز بیلیارد در اسباب کشی یکی از دغدغه های مهم افرادی است که میز بیلیارد در خانه دارند و می خواهند با کمک خدمات شرکت های باربری، از عهده آن بر آیند. این کار خیلی راحت نیست و کاملا تخصصی هستش و افرادی که می خواهند آنرا انجام بدهند، باید در این کار مهارت و تجربه داشته باشند و بصورت چند نفره آنرا انجام دهند.

 

باربری و حمل میز بیلیارد

افرادی که در خانه میز بیلیارد دارند و یا صاحب کلوب ورزشی هستند می‌توانند با بازی بیلیارد خستگی روز را از بین برده و ساعت‌ها سرگرم شوند.

البته وقتی صحبت از اسباب کشی و جابه جایی می‌شود، یکی از اولین مواردی که به ذهن می‌رسد این است که چگونه میز بیلیارد را حمل کرد. طبیعتا هرچه بیشتر به این موضوع فکر کرد، احساس ترس و دلهره بیشتری وجود دارد. ترس از آسیب ندیدن میز بیلیارد و همینطور ترس از هزینه و دردسرهای حمل آن که داشتن این حس طبیعی است. حمل میز بیلیارد بنا به دلایل زیادی کار دشواری است. می‌توان برای حمل میز بیلیارد و جابجایی آن از باربری کمک گرفت.

میزهای بیلیارد و اسنوکر امروزه در مراکز تفریحی و شهربازی‌ها از طرفداران بسیاری برخوردارند. از این رو بسیاری ترجیح می‌دهند این لوازم را در منزل خود نیز داشته باشند. میز بیلیارد و اسنوکر از وزن بسیار زیادی برخوردار هستند. بنابراین به طور جدی از حمل شخصی آن خودداری کنید. توصیه می‌شود این کار را به کارگران باربری که در این زمینه تخصص دارند بسپارید.

اما فکر به اینکه این میز سنگین، دراز و سبزرنگ را چگونه به محل جدید منتقل کنند؛ سردردهای شدیدی می‌آورد! چرا که بسیار سخت است! برای جابجایی میز بیلیارد بهترین گزینه مراجعه کردن به شرکت های باربری است که می‌توانند به راحتی این کار را برای شما انجام دهند. زیرا جابجایی چنین وسایلی برای افراد معمولی طاقت فرسا و مشکل است به همین دلیل لازم است که از افراد متخصص در این راستا کمک بگیرید تا آسیب و یا صدمه‌ای به وسیله شما نرسد.

میز بیلیارد سنگین و بزرگ است و جهت حمل و انتقال آن به محل مورد نظر نیاز است تا چندین نفر و با کمک ابزارها و تجهیزاتی دست به کار شوند. و بصورت چند نفره آنرا انجام دهند.

ابتدا باید بدانیم که میز بیلیارد با توجه به داشتن سنگ و وزن زیاد ، به صورت نصب شده حمل نمی شود بلکه به صورت تکه تکه به محل مورد نظر آورده می شود و در آنجا مونتاژ می شود ، بنابراین نگرانی از بابت رد شدن میز از راه پله  ، آسانسور ،و … که عرض کمی دارند نداشته باشید.

اگر خودتان قصد حمل میز بیلیارد را دارید، و فکر می کنید احتیاجی به استفاده از باربری نیست، در زیر نکاتی را برای حمل میز بیلیارد برای شما فراهم کرده‌ایم.

حمل میز بیلیارد در هر سایزی که باشد کار دشواری است زیرا معمولاً میز های بیلیارد از ۳۲۰ تا ۴۵۰ کیلوگرم وزن دارند. در حمل میز بیلیارد حتماً سبد های نگهدارنده توپ ها را باز کنید. سپس تمامی پایه های میز را از آن جدا کرده و لای پتو یا پارچه بپیچید. بعد از آن صفحه رویی میز را هم لای پارچه گذاشته و با کمک چند نفر از افراد نیرومند اقدام به جابجایی میز نمایید.

 

Snooker table selby

حمل میز بیلیارد

 

مشخصات بیلیارد

قبل از انجام هر کاری باید از اندازه دقیق میز آگاهی پیدا کنید. میزهای استاندارد در اندازه های ۷ فوت، ۸ فوت و ۹ فوت عرضه می شوند. اگر در مورد اندازه میز مطمئن نیستید دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید و یا آن را با متر آن را اندازه گیری کنید.

وزن میز نیز بسیار مهم است. وزن یکی از دلایل اصلی چالش جابجایی و حمل میز بیلیارد و دیگر وسایل سنگین است. داشتن اطلاعات کافی از اندازه و وزن میز بیلیارد باعث می شود تا بتوانید در مورد نحوه جابجا کردن آن از راه پله ها و نوع ماشینی که برای حمل آن نیاز است بهتر تصمیم گیری کنید و زمانی که از شرکت باربری مشاوره دریافت می کنید بتوانید آنها را برای خدمت رسانی بهتر راهنمایی کنید.

میز بیلیارد از سنگین ترین و بزرگ ترین وسایل برای جابجایی هستند. تمامی میز‌های بیلیارد بسیار سنگین هستند. حجیم بودن و وزن آن ها باعث می‌شود تا برای جابجایی دشوار باشند. میزهای بیلیارد می‌توانند تا ۴۵۰ کیلوگرم وزن داشته باشند. ولی اغلب وزن میز‌ها بین ۳۲۰ کیلوگرم تا ۴۵۰ کیلوگرم است.

شما می‌بایست قبل از حمل میز بیلیارد کاملاً سایز آن را بدانید. بسته به اندازه میز بیلیارد خود، باید ماشین مناسب باربری آن را که کامیون یا وانتی است را از یک مرکز حمل بار اجاره کنید.

طول اندازه میز بیلیارد می تواند از حدود ۲ متر تا ۲.۷ متر متغیر باشد. طبق استاندارد بیلیارد، اندازه های میز استاندارد بیلیارد ۲۱۳ سانتی متر، ۲۴۳ سانتی متر، ۲۶۰ سانتی متر و ۲۷۴ سانتی متر است. بعضی میزهای بیلیارد ۲۱۸ ، ۲۴۳ و ۲۷۴ سانتی متر طول دارند.

گاهی شرایط حمل و نقل میز برای شما میسر و به صرفه تر می باشد ، که میتوانید خودتان میز را حمل و نقل نمایید در چنین شرایطی به موارد زیر دقت فرمایید. با توجه به اینکه میز دارای سنگ می باشد توصیه میکنیم که از ماشینهای کفی دار (معمولا برای حمل و نقل مبلمان استفاده می شوند ) یا خرکهای مخصوص جابجای سنگ استفاده نمایید .

 

حمل و نقل میز بیلیارد

 

هزینه حمل میز بیلیارد

جابجایی میز بیلیارد کاری هزینه بردار است. شما نه تنها هزینه باربری را بپردازید، بلکه همچنین باید هزینه کنید تا متخصصان بیایند و آن را جدا کنند و دوباره مونتاژ کنند.

هزینه حمل میز بیلیارد شامل هزینه باز کردن میز بیلیارد، هزینه بسته بندی، کرایه ماشین و هزینه بستن مجدد میز بیلیارد است. این هزینه نسبتا بالا است و بسته به نوع میز بیلیارد و فاصله مبدا و مقصد متغیر است. جابجایی میز بیلیارد با توجه به اندازه، وزن و همچنین میزان حجم و نوع آن و  میزان مسافت طی شده برای حمل و جابجایی و تعداد نفرات و کارگران بستگی دارد که کلیه این عوامل بر روی قیمت باربری میز بیلیارد تاثیر می‌گذارد.

شرایط منحصر به فرد در خانه فعلی و در خانه مقصد، باعث ایجاد مشکلات اضافی می شود و هزینه های جابجایی میز بیلیارد را تحت تاثیر قرار می دهد. راهروها و درهای باریک ، پله های زیاد و پاگرد های باریک از جمله این شرایط خاص می باشند. همه این شرایط می تواند به سرعت به قیمت حرکت یک میز بیلیارد اضافه شود.

قیمت بخش جالب در جابجایی میز بیلیارد است. شما باید بدانید که هزینه انتقال و تنظیم یک میز بیلیارد، بر اساس یک مورد بر اساس محاسبه می شود، و آن هم زمانی است که همه عوامل فوق مورد توجه قرار گیرد. برای دریافت برآورد تقریبی از هزینه های متوسط انتقال یک میز بیلیارد، می توانید با چند شرکت باربری و حمل بار تماس بگیرید و از آنها در مورد قیمت پرس و جو کنید. اما باید بدانید که جابجایی میز بیلیارد توسط شرکت های باربری کم هزینه نیست.

 

 

 

قبل از جابجایی میز به این نکات توجه کنید.

  • اندازه و نوع میز: میزهای استاندارد در اندازه های ۷ فوت، ۸ فوت و ۹ فوت عرضه می شوند. اگر درمورد اندازه میز مطمئن نیستید، به دفترچه راهنمای آن مراجعه کنید. می توانید به سادگی با متر آن را اندازه گیری کنید.
  • وزن میز نیز بسیار مهم است. وزن یکی از دلایل اصلی چالش جابجایی میز بیلیارد است. وزن دقیق به اندازه میز بستگی دارد. وزن میز به تعداد صفحاتی که به آنها مجهز هست، بستگی دارد.
  • شرایط میز بیلیارد در خانه فعلی و مقصد
  • بررسی راهروها، درها، پله ها و پاگردها در خانه فعلی و مقصد
  • برآورد تقریبی از هزینه های متوسط انتقال یک میز بیلیارد
 

چگونه خودمان میز بیلیارد را حمل کنیم؟

یکی از وسایل بزرگ که جابجایی آن کار راحتی نیست، میز بیلیارد است برای جابجایی بیلیارد بهتر است از افراد ماهر و تجهیزات مناسب بهره بگیرید. این وسیله بسیار حساس بوده و قیمت بالایی دارد اگر به درستی حمل نشود، موجب بروز خسارات و رنگ پریدگی میز می شود.

میز اسنوکر و بیلیارد خاصیت جداشدن اجزا را دارد که می توان به راحتی آن را حمل کرد. در صورتی که نمی توانید از خدمات یک باربری استفاده نمایید  توصیه می‌شود برای کمک در این زمینه حداقل چهار تا پنج نفر از دوستان یا اعضای خانواده خود را جمع کنید. ۴ الی ۵ نفر از دوستان یا هر فردی را آماده آنجا بیاورید و تا قبل از رسیدن همه آنها دست به هیچ کاری نزنید. اطمینان حاصل کنید که همه از لباس های مناسب، از جمله یک کفش کتانی محکم استفاده می کنند.

 

در ادامه مراحل حمل میز بیلیارد آمده است.

  • از چند نفر دوست قابل اعتماد کمک بگیرید.
  • مجموعه ای از آچارها، پیچ گوشتی ها، یک مته قدرتمند، بسته بندی حباب دار، پتو برای محافظت، و سلفون و نوار بسته بندی را آماده کنید.
  • از دفترچه راهنما برای جداسازی قسمتهای مختلف کمک بگیرید.
  • پیچ و مهره و غیره را در کیسه های پلاستیکی به صورت جداگانه بسته بندی نمایید.
  • قسمت های مختلف میز را جدا کنید.
  • صفحات میز خیلی ظریف هستند، نیاز به دقت کافی دارد.
  • با پتو ، پلاستیک حباب دار و نوار بسته بندی صفحات میز را بسته بندی کنید.
  • بهتر است با یک شرکت باربری معتبر و اتوبار حرفه ای تماس بگیرید.

 

وسایل مورد نیاز برای جابجایی میز بیلیارد

از وسایل و ابزارهای مهمی‌ که نیاز است که میز بیلیارد را از مکانی به مکان دیگر انتقال دهید عبارت است از:

  • پتو
  • نوار چسب
  • آچار و پیچ گوشتی
  • پلاستیک‌های حباب دار
  • سلفون
  • دستگاه مته برقی

 

راهروها و راه پله را اندازه بگیرید

راهرو های باریک ، طبقات زیاد و غیره مواردی هستند که می توانند کار حمل میز بیلیارد را بسیار دشوار تر کنند.  همیشه بهتر است درب‌ها، راه پله یا راهروها را که باید میز بیلیارد از آن عبور کند، اندازه گیری کنید. به این ترتیب می توانید ارزیابی کنید که حرکت میز بیلیارد و قسمت‌های مختلف آن از طریق خانه آسان است. منظور از شرایط خاص، محل فعلی میز بیلیارد و محلی که قرار است به آن انتقال دهید است. که می تواند میزان قابل توجهی کار حمل را دشوار و سخت کند. همچنین، حتماً قبل از شروع روند جابجایی، درها را باز کرده و از کف و دیوارها به درستی محافظت کنید. توصیه می شود قبل از انتقال وسایل بزرگ و سنگین از داخل خانه، لبه‌های تیز را با ضربه گیرهای ضد کودک یا حوله های ضخیم بپوشانید.

 

 
5/5 - (10 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی


مقالات ما


حمل بار بین شهری |  حمل اثاثیه منزل بین شهری اصفهان
  • 1
  • نوامبر
  • حمل بار بین شهری | حمل اثاثیه منزل بین شهری اصفهان

    حمل اثاثیه منزل بین شهری اصفهان | باربری بین شهری اصفهان باربری برون شهری و باربری بین شهری اصفهان و حمل بار بین ...

    اطلاعات مورد نیاز یک حمل و نقل خوب
  • 1
  • نوامبر
  • اطلاعات مورد نیاز یک حمل و نقل خوب

    اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب یک باربری و حمل و نقل در اصفهان خوب آرامش بار اصفهان بهترین انتخاب جهت داشتن راحت ترین ...

    هزینه حمل و نقل و اسباب کشی در اصفهان
  • 6
  • نوامبر
  • هزینه حمل و نقل و اسباب کشی در اصفهان

    عوامل موثر بر هزینه اسباب کشی اصفهان | قیمت باربری اصفهان ارزانآرامش بار بهترین و منصف ترین قیمت باربری اصفهان و تعرفه باربری ...

    باربری مرداویج اصفهان
  • 25
  • فوریه
  • باربری مرداویج اصفهان

    حمل اثاثیه منزل خیابان مرداویج و باربری مرداویج اصفهان باربری مرداویج اصفهان و حمل اثاثیه منزل در اصفهان توسط بهترین شرکت اسباب کشی ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09136779174

    آدرس

    اصفهان، خیابان شیخ صدوق | بهارستان | سپاهان شهر | شاهین شهر

    پست الکترونیک

    info@arameshbar.ir

    برچسب ها


    حمل اثاثیه منزل | 09136779174